L’Ajuntament de Vilamarxant recorda al veïnat els avantatges de fer els tràmits a través de la Seu Electrònica
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Vilamarxant facilita la majoria dels tràmits en línia els 365 dies de l'any.
2/08/2018

L’Ajuntament de Vilamarxant recorda als veïns i veïnes del  municipi que la majoria de procediments que es tramiten amb l’Administració local poden fer-se en línia, a través de la Seu Electrònica de la pàgina web del consistori.

 

Així es pot demanar un certificat d’empadronament, sol·licitar un casament civil, el fraccionament de l’IBI o un canvi de domicili, entre molts altres.

 

Fins al passat mes d’abril, calia fer-los de manera presencial, però totes estes tramitacions estan disponibles ja a través de l’esmentada Seu Electrònica, des d'on poden fer-se de forma senzilla i intuïtiva.

 

Conscient de la idoneïtat de facilitar el contacte amb l’administració, evitant desplaçaments, horaris i altres incomoditats, l’Ajuntament de Vilamarxant ha ampliat els servicis que oferix la Seu Electrònica, des d'on els veïns i veïnes poden accedir als tràmits administratius 24 hores al dia, els 365 dies l’any.

 

A més, esta mesura també suposa un compromís mediambiental des del consistori, ja que s’estalvia molt de paper al fer els tràmits sense que siguen necessàries impressions i paperassa.

 

Qualsevol document digital es pot omplir a través d'esta secció que hi ha a la pàgina web municipal www.vilamarxant.es. Per poder tramitar-lo amb seguretat jurídica, cal tindre el certificat digital (que es pot obtenir a l’Oficina d'Informació Ciutadana (OVIC) del consistori, portant el DNI) o el format CLAVE.

 

Podeu rebre més informació a l’Ajuntament de Vilamarxant (de dilluns a divendres, de 8 a 14 h).

 

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31